مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-13اجتماعي

آماده باش 391 دستگاه انواع ماشین آلات برفروبی در گیلان


سرپرست راهداری گیلان، از آماده باش 391 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک جهت برفروبی و باز نگه داشتن راه ها و امدادرسانی خبر داد و گفت: - 53 راهدارخانه را تجهیز کردیم.

غلامعلی نیک فهم در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس گیلان که با حضور جمعی از مسئولان استانی و انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان برای زمستان امسال پیش بینی های لازم را انجام داده است، اظهار کرد: 53 راهدارخانه ثابت و سیار را تجهیز کردیم.

وی با اشاره به وجود هشت گردنه برفگیر در استان گیلان، افزود: اولویت اول راهداران در زمان بارش برف، بازگشایی محورهای اصلی از طریق برفروبی است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه 542 نیروی راهدار در طرح زمستانی امسال حضور دارند، گفت: این راهداران در قالب 60 اکیپ شامل 57 اکیپ عملیاتی و سه اکیپ پشتیبانی ساماندهی شدند.

نیک فهم از آماده باش 391 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک جهت برفروبی و باز نگه داشتن راه ها و امدادرسانی خبر داد و بیان کرد: همچنین اقدام به تجهیز راهدارخانه ها به نمک و ماسه در زمان یخبندان کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 391 دستگاه انواع ماشین آلات برفروبی در گیلان

آماده باش 391 دستگاه انواع ماشین آلات برفروبی در گیلان